Fortsättningen

Så småningom bar det vidare in mot centrum för kringvandring och jag beslöt mig för att hitta en butik som har kameran Panasonic FZ-50. Detta gick då inget vidare i den bemärkelsen att de två första butikerna inte hade den modellen, den tredje hittade jag inte men den fjärde hade modellen inne. Bortsett från att vägen till Scanindinavian Photo (som hade den i lager) inte blev som avsett fick jag å andra sidan se mycket annat innan det lossnade. Tack vare en enkel sökning på internet fann jag gatunumret, sedan tidigare visste jag att stället låg längs Norr Mälarstrand men att veta exakt vart var då inte lätt.

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

det var en fasligt bra kommentar från dig, tycker jag! Fartdårar är bara himla onödigt, hastighetsgränserna finns där av en anledning!

2008-04-23 @ 23:28:20
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Karin

Alla håller på så.. Tävlar .. jag säger inte att jag gör det. Men jag kan bli irreterad när folk ska köra om för att bara ligga framför mig. Men jag ska hålla mig till lagen nu.. Jag vill inte riskera dyra böter eller värre.
Tex. Alla stora bilar som är kända för att vara snabba som volvo v70 dom vägrar ligga bakom någon mindre värd bil. Du är ju själv aldrig ute i trafiken så du vet inte hur det funkar Martin.

2008-04-24 @ 08:23:56
URL: http://glitterangeln.blogg.se
Postat av: Karin

Jag har väldigt värdefull last med mig också..Jag har mig och min pojkvän och nästa år kanske jag har det värdefullaste man kan ha i hela världen med sig ETT BARN! Och jag tänker på det när jag kör. Du har helt rätt jag ska tänka att jag ska skita i dom när jag kör motorväg hädanefter. Dom är inte värda att få mig att kanske köra av vägen. Jag har kört i väldigt många lägen och dom orkar jag inte berätta om nu.
Hur är läget med dig nuförtiden då?

2008-04-24 @ 11:05:00
URL: http://glitterangeln.blogg.se
Postat av: Lovisa

Tack så jättemycket för tippset!

2008-04-24 @ 11:34:05
URL: http://lollolovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0