Åh, du eleganta tjej

Ikväll klev jag av av vid torget efter att ta åkt från Torshälla och fick mig då en pratstund med föraren, samtidigt klev två välklädda tjejer ombord som pratade glatt och jag fortsatte sedan vidare.
 Ställde mig på hållplatsen i höjd med bakdörren och vände sig en av dem åt mitt håll, hon log åt mig och vinkade samtidigt.
 
 Åååh, jag smälte nästan och kunde inte annat än att le tillbaka och vinka adjö medan bussen rullade iväg.
Givetvis med förhoppningen om att våra vägar skulle mötas ännu en gång...

Kommentarer
Postat av: jan

Aj aj nu missade du kanske något, du skulle "slagit" till direkt! Ett sådant tydligt tecken på tycke!

2009-06-21 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0