Inför SM-finalen i Globen (GUIF)

Under min morgonpromenad möttes jag av denna som ringlade sig en bit från Cityhuset, först visste jag inte varför men så nämnde en person att de troligen köar för biljetter till Guifs SM-final i handboll.
Som många säkert läst/hört vann ovan nämnda lag sin semifinal och kvalificerade sig därmed till slutfinalen där de mot Alingsås ska tävla om SM-guld i handboll. Sportintresserad är jag inte direkt men när ett lokalt idrottslag har chansen att ta hem en stor vinst höjer jag lite extra på ögonbrynen.





Kommentarer
Postat av: claaaddee

haha jag lyckades få till en riktigt skel bild. men det kan ju vara praktiskt i vissa sammanhang om det är mycket och se. ne jag skoja bara:)

2009-05-06 @ 22:34:14
URL: http://claudiamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0