Att börja köra hos Busslink - Några tankar och funderingar

Det var en förväntansfull känsla som infann sig när jag passerade genom grindarna till Hornsberg och väntade på att få börja min internutbildning hos Busslink. Länge har jag väntat på detta tillfälle och kan nu slå ner en milstolpe i backen. Från att ha fotograferat bussar och jobbat som trafikledare har jag nu fått möjlighet att göra mitt intresse till mitt levebröd. En obeskrivlig känsla råder, dels får jag köra buss och att i rådande tider ha en sysselsättning ser jag som något mycket värdefullt. Förutom att plånboken drygas ut ger det också arbetslivserfarenhet som kan komma mig till gagn i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Mårten

Grattis och välkommen! Vilken depå jobbar du på?

2010-06-15 @ 08:14:46
URL: http://www.bussforarbloggen.se
Postat av: Björn Lövdahl

Söderhallen ska han köra på!

2010-06-15 @ 09:38:47
URL: http://www.bussbjornen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0