19:20 imorgon kväll

Med mindre än ett dygn kvar till avfärd sitter jag nu och tar mig en liten paus från småplockandet.
Bara tanken på att jag ska börja plugga nästan 70 mil har inte slagit mig alltför mycket men resfebern lär väl ge sig till känna när bara några få timmar återstår. För er som inte vet... förlåt så mycket, har ju aldrig nämnt det i bloggen, jag har nämligen sökt och blivit antagen till en 15 veckor lång bussförarutbildning på Liljaskolan i Vännäs. Kursstart är den 7/9 och efter avslutat utbildning är tanken att jag ska ha behörighet att framföra buss, givetvis är ju tanken att jag lättare ska ta mig ut i arbetslivet med busskort i bagaget och därför kan de lokala bussbolagen (Eskilstuna) räkna med att få besök av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0