McDonalds i ett nötskal

Att köpa mat från McDonalds brukar vara lika med ljumna hamburgare och mjuka strips, dvs som en micrad söndagsfrukost. Inte för att just det skulle vara osmakligt men hellre värmer jag gårdagens Calzone än tuggar i mig en rumstempererad köttklump och strips som ser ut som om någon har stampat på dem. Iofs kan ju burgarna också se ut så med sallad som ligger lite här o var men det får man på köpet...

Genom att läsa ovanstående har ni nog fått er en uppfattning om vad jag tycker om burgare från snabbmatskedjorna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja usch det där stämmer till 100%! Sist jag åt där så var det exakt så och vi fick en cheeseburgare för lite och inget kvitto heller, det var inte det smidigaste att gå in och säga till dom om att det fattades en cheeseburgare. Jag tänker aldrig mer äta där. Dom har godare mat på max.

2009-06-14 @ 03:44:06
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0