Intervjun och bussen

Nyss hemkommen från en dag i Stockholm sitter jag nu och reflekterar över de timmar som förflutit denna fredag.
Det primära med dagen, intervjun hos Adaptus, gick relativt bra och jag kände mig nöjd efteråt men ännu bättre skulle det bli. Det första som mötte min åsyn var en Setra S431DT från Traveller Buss, även känd som "Superior". Inte nog med att den var just en Setra, samma buss har även varit spörsmål på forumet och intressant är också att den var tyskregistrerad för inte så längesedan.

Kommentarer
Postat av: mulin

Vad var det för intervju? En jobbintervju?

Förresten. Kommentera gärna mitt senaste blogginlägg. Kött eller vegetariskt?

2008-04-18 @ 23:29:59
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0